Πρόγραμμα voucher 150 ωρών για Ανέργους και Εργαζόμενους
Η ΔΥΠΑ ενεργοποίησε νέο πρόγραμμα επιδοτούμενης κατάρτισης Ανέργων και Εργαζομένων σε:
-
- Ψηφιακές δεξιότητες
-
- Πράσινες δεξιότητες
-
- Δεξιότητες Οικονομικού εγγραμματισμού
Η κατάρτιση έχει διάρκεια 150 ώρες, με υλοποίηση εξ αποστάσεως και κάθε συμμετέχων λαμβάνει επιταγή κατάρτισης συνολικής αξίας 750€.
Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης EduAction, συμμετέχει στο πρόγραμμα προσφέροντας:
Ευέλικτο ωράριο
Υποστήριξη σε κάθε στάδιο
Αναγνωρισμένη διεθνή πιστοποίηση από την Global Cert
Το πρόγραμμα αφορά
Εργαζομένους που:
-
- Είναι μισθωτοί ιδιωτικού τομέα ανεξαρτήτως κλάδου
-
- Δεν συμμετέχουν σε άλλο επιδοτούμενο πρόγραμμα ΔΥΠΑ
Ανέργους
-
- οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο μητρώο της ΔΥΠΑ
-
- Δεν συμμετέχουν σε άλλο επιδοτούμενο πρόγραμμα ΔΥΠΑ
Η Δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας “Ελλάδα 2.0" με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.
Το ΚΔΒΜ EduAction θα υλοποιήσει το πρόγραμμα κατάρτισης με τίτλο “Διαχείριση Συγκρούσεων στο Εργασιακό Περιβάλλον“.
Αναλυτική Περιγραφή Προγράμματος
«Διαχείριση Συγκρούσεων στο Εργασιακό Περιβάλλον»
Το πρόγραμμα κατάρτισης «Διαχείριση Συγκρούσεων στο Εργασιακό Περιβάλλον» έχει ως στόχο να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και εργαλεία για την αποτελεσματική αναγνώριση, κατανόηση και διαχείριση συγκρούσεων που προκύπτουν στον χώρο εργασίας. Σε ένα δυναμικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο επαγγελματικό περιβάλλον, οι συγκρούσεις αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας, είτε προκύπτουν ανάμεσα σε συναδέλφους, είτε μεταξύ στελεχών και ομάδων. Η κατάλληλη διαχείρισή τους μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη συνεργασία, αύξηση της παραγωγικότητας και δημιουργία ενός θετικού κλίματος εργασίας.
Βασικοί Άξονες του Προγράμματος
1. Κατανόηση της Φύσης των Συγκρούσεων
-
Εννοιολογικός ορισμός της σύγκρουσης
-
Αίτια και μορφές συγκρούσεων στο εργασιακό περιβάλλον (προσωπικές διαφορές, ρόλοι, στόχοι, επικοινωνία, οργανωσιακή κουλτούρα)
-
Στάδια εξέλιξης μιας σύγκρουσης
2. Ανάγνωση & Αναγνώριση Συγκρούσεων
-
Αναγνώριση των σημείων όπου εκδηλώνεται η σύγκρουση
-
Εντοπισμός των υποκείμενων αιτίων (αντί για τα φαινόμενα)
-
Κατανόηση των συναισθημάτων και των αντιδράσεων που προκαλούν οι συγκρούσεις
3. Τεχνικές και Στρατηγικές Διαχείρισης Συγκρούσεων
-
Τύποι διαχείρισης συγκρούσεων: ανταγωνιστικός, συνεργατικός, συμβιβαστικός, αποφευκτικός, υποχωρητικός
-
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα κάθε προσέγγισης
-
Εφαρμογή κατάλληλων τεχνικών ανάλογα με το περιστατικό και το περιβάλλον
4. Επικοινωνία ως Εργαλείο Διαχείρισης Συγκρούσεων
-
Ενεργητική ακρόαση και ενσυναίσθηση
-
Τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
-
Διάκριση μεταξύ «θέσεων» και «αναγκών» κατά τη διαμεσολάβηση
5. Ο Ρόλος του Ηγέτη/Στελέχους στη Διαχείριση Συγκρούσεων
-
Ενδυνάμωση της ομάδας για την αυτόνομη διαχείριση μικροδιαφορών
-
Καθοδήγηση και υποστήριξη στη διαδικασία επίλυσης
-
Επίλυση συγκρούσεων μεταξύ μελών ομάδας ως ουδέτερο πρόσωπο
6. Μετατροπή της Σύγκρουσης σε Ευκαιρία
-
Πώς μια σωστά διαχειριζόμενη σύγκρουση μπορεί να ενισχύσει τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και τη συνοχή της ομάδας
-
Μεθοδολογία για την οικοδόμηση θετικού εργασιακού κλίματος μετά από μία σύγκρουση
7. Πρακτική Εφαρμογή – Μελέτες Περίπτωσης & Ασκήσεις
-
Παρουσίαση πραγματικών ή υποθετικών περιστατικών σύγκρουσης
-
Ομαδικές εργασίες και role playing για πρακτική εξάσκηση στη διαχείριση συγκρούσεων
-
Συζήτηση και ανάλυση παραδειγμάτων επιτυχημένης και ανεπιτυχούς διαχείρισης
Μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα 2682026184, 2665027968 ή να μας αποστείλετε email info@eduaction.gr, προκειμένου να ενημερωθείτε αναλυτικά για τη Δράση. (Ιστοσελίδα της δράσης www.voucher.gov.gr)
